Bursa İcra Avukatı

İcra, borçlunun alacaklıya ödemesi gereken borcun adli makamlar aracılığı ile takip edilerek yerine getirilmesi olarak bilinmektedir. İcra ve hukuk oldukça geniş kapsamlı bir alandır. İcra takibi konusunda uzman kişiler tarafından yapılmalıdır. Aksi taktirde hukuki işlemlerin uzaması söz konusudur. İcra hukuku, borçlunun ödemesi gereken borcu ödememesi veya geciktirmesi halinde, alacaklının alacaklarını takip etmek ve almak için yol gösteren hukuk dalıdır. Borculunun mal varlığının sadece borcu kadar olan kısmının konu edilmesine cüzi icra, borçlunun tüm malvarlığının borca konu edinmesine ise külli icra denmektedir. Bu icra türünde bir de cebri icra bulunmaktadır. Bu icra borcun tahsili için devlete tanınan zor kullanma yetkisidir. İcra davaları İcra Mahkemelerinde yürütülürken, takibini icra avukatları yapmaktadır.

İcra Davaları ve İcra Avukatı

Uzmanlık alanı icra ve iflas olan ve bu konuda kazandığı deneyimler ile uzmanlaşmış kişiler icra avukatı olarak bilinmektedir. İcra alanında gereken hukuki adımların atılmasına yardımcı olan avukatlar vatandaşlara yol göstermektedir. Bursa icra avukatları, icra davalarının açılmasını ve yürütülmesini gerçek ve tüzel kişiler adına yapmaktadır. İcra davaları uzun bir süreç isteyen oldukça zor davalardır. Deneyimli icra avukatları sayesinde bu süreç zorlanmadan atlatılmaktadır. Hukuki bilgiye sahip ve icra takibi için gerekli bilgiye hakim bir avukat sayesinde icra davalarının süreci hızlanmaktadır. Adımları tek tek takip eden bu avukatlar sayesinde alacaklı ve borçluların takip etmesi gereken yollar belirlenerek kısa sürede sonuca varılmaktadır.

İcra ve İflas Hukukuna Göre Takip Edilebilecek Davalar

Bursa icra avukatı aracılığı ile dava dilekçesinin ardından takip edilebilecek davalar:
Kira alacağı için açılan davalar ve takibi,
İlamlı İcra davaları ve takibi,
İlamsız icra davaları ve takibi,
Kambiyo senetleri için açılan icra davaları ve takibi,
Rehin ve ipoteğin nakde çevrilmesi için açılan icra davaları ve takibi,
Borca ve icra takibine itiraz için açılan icra davaları ve takibi,
Borca ve icra takibine itirazın iptali için açılan icra davaları ve takibi konusunda uzman avukatlar ile yapılmaktadır.